De MIVB nodigt uit om haar activiteitenverslag 2023 te ontdekken

Persuitnodiging –Dinsdag 28 mei om 11 uur

Het aantal afgelegde kilometers, de klantentevredenheid, de grote mobiliteitsprojecten... In haar jaarverslag brengt de MIVB de verwezenlijkingen van het voorbije jaar en haar toekomstperspectieven samen. We nodigen u uit om deze te ontdekken tijdens een persconferentie op 28 mei.

Brieuc de Meeûs, CEO van de MIVB, zal de kerncijfers van het activiteitenverslag en de grote uitdagingen van de Brusselse openbaarvervoersmaatschappij voorstellen. De presentatie is ook een gelegenheid om de geplande projecten voor de komende jaren te bespreken.

Praktische informatie:

• Datum: dinsdag 28 mei
  • Tijdstip: 11 uur
  • Plaats: ​ hoofdkantoor van de MIVB – Koloniënstraat 62, 1000 Brussel

Gelieve uw aanwezigheid op de persconferentie te bevestigen bij Cindy Arents cindy.arents@mivb.brussels of telefonisch op 0498-425.812.