Het Trammuseum viert zijn 40ste verjaardag

Persconferentie met voorstelling feestprogramma - Maandag 16 mei om 10.30 uur

Het Trammuseum blaast op zondag 22 mei 2022 liefst 40 kaarsjes uit. Dé gelegenheid dus voor de Brusselaars en andere liefhebbers om het rijke patrimonium van het Brusselse openbaar vervoer te (her)ontdekken en aan boord te stappen van een historisch voertuig uit de indrukwekkende verzameling van het museum. Er is voor elk wat wils.

De MIVB en het Museum voor Stedelijk vervoer in Brussel nodigen uit om het volledige programma van de feestelijkheden rond 40 jaar Trammuseum te ontdekken op maandag 16 mei om 10.30 uur.

U krijgt een voorsmaakje van dé ster van de feestelijkheden: een stoomtram uit de 19de eeuw. En uiteraard kan u ook instappen in een van de historische voertuigen die op 22 mei door de straten van Brussel zal rijden.

De voorstelling vindt plaats in aanwezigheid van de CEO van de MIVB, Brieuc de Meeûs, van Brussels minister voor Mobiliteit, Elke Van den Brandt, van de voorzitter van het Trammuseum, Willem Draps, en van vrijwilligers van het Trammuseum.

Concreet:

Datum: Maandag 16 mei 2022

Tijdstip: 10.30 uur

Plaats: Trammuseum, Tervurenlaan 364b, 1150 Sint-Pieters-Woluwe

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen bij An Van hamme: [email protected] – 0477/62.73.73