Hinder verwacht op het MIVB-net op donderdag 29 september

De MIVB verwacht hinder op haar net op donderdag 29 september door de nationale manifestatie van het gemeenschappelijk vakbondsfront tegen het beleid van de federale regering. Medewerkers van de MIVB, onder wie bestuurders, nemen deel aan de manifestatie en het bovengrondse net zal eveneens hinder ondervinden van de betoging zelf. De MIVB stelt alles in het werk om de reizigers zo goed mogelijk te informeren in reële tijd, onder meer via sociale media en het Contact Center vanaf 6 uur.

Het gemeenschappelijk vakbondsfront kondigde een nationale betoging aan op donderdag 29 september, tegen het beleid van de federale regering. Deze manifestatie zal gevolgen hebben voor het MIVB-net. Het bovengrondse openbaar vervoer zal worden omgelegd en een gedeelte van de bestuurders van de MIVB zal de betoging steunen.

De Brusselse openbaarvervoersmaatschappij stelt alles in het werk om de bediening van de belangrijkste lijnen te verzekeren in functie van de beschikbare middelen.

Om de klanten zo goed mogelijk te informeren opent de MIVB haar Contact Center (070/23.20.00) vanaf 6 uur donderdagochtend. De website www.mivb.be, de mobiele website en de MIVB-applicatie informeren de reizigers, net als de Facebook-pagina (facebook.com/mijnmivb) en de Twitter-account (@stibmivb).

De MIVB moedigt haar reizigers die de mogelijkheid hebben aan om hun voorzorgen te nemen en verontschuldigt zich alvast voor de hinder.