Maatwerkbedrijf vormt nieuwe lading ontwaardingstoestellen MIVB om tot sleutelkastjes

Uitnodiging persbezoek werkplaats L'Ouvroir

Maatwerkbedrijf L'Ouvroir vormt een nieuwe lading oranje ontwaardingstoestellen van de MIVB om tot sleutenkastjes. We nodigen je graag uit bij L’Ouvroir, waar je het volledige productieproces kan bijwonen van oude MIVB ontwaardingstoestellen in SESAME sleutelkastjes op 7 november om 11u.

Vanuit een creatieve en ecologische inspiratie maakt het ontwaardingstoestel, een icoon van het Brusselse openbaar vervoer, zijn opwachting in onze privévertrekken.
Dit terwijl het eveneens bijdraagt tot de plaatselijke sociale en economische ontwikkeling.

Tijdens het persbezoek aan L’Ouvroir kan je het volledige productieproces bijwonen van oude MIVB ontwaardingstoestellen in SESAME sleutelkastjes op 7 november om 11u.

Zullen aanwezig zijn:
Damien Logghe, directeur van L'Ouvroir VZW
Pierre-Emmanuel Vandeputte, Designer
Brieuc de Meeûs, CEO Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel (MIVB)

Praktische informatie persbezoek atelier
07.11 11u
L'OUVROIR
Bodeghemstraat 78-82a

Gelieve je aanwezigheid te bevestigen via [email protected]