Persuitnodiging 1 juni 2022: activiteitenverslag 2021

Ontdek wat de MIVB in 2021 verwezenlijkte én de toekomstige projecten

Levering van de eerste Tram New Generation, start van de eerste testen met de waterstofbus, versterking van de frequenties in de metro, de verlenging van tramlijn 9… De MIVB kan talloze innovaties en verbeteringen op haar conto schrijven in 2021. En ook al werd het jaar nog sterk beïnvloed door de gezondheidscrisis, zijn de reizigers weldegelijk terug.

De Brusselse openbaarvervoersmaatschappij nodigt uit om de balans op te maken van wat ze in 2021 bereikte en om lopende en toekomstige projecten te ontdekken, tijdens de presentatie van haar activiteitenverslag op woensdag 1 juni.

De CEO van de MIVB, Brieuc de Meeûs, en de voorzitter van de raad van bestuur, Merlijn Erbuer, stellen de belangrijkste cijfers en uitdagingen voor.

Na de persconferentie wordt een hapje geserveerd.

Afspraak:

Datum: Woensdag 1 juni 2022

Tijdstip: 11 uur

Plaats: Hoofdkantoor van de MIVB – Koloniënstraat 62, Brussel

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen bij An Van hamme ([email protected] – 0477-62.73.73).